perjantai 9. marraskuuta 2012

I choose to be happy

Oiiii nyt on päästy kotiin! :)



Äiti tuli hakeen mut suoraan töistä, ja käytiin Rollarissa kattomassa löytyiskö sieltä mitään talvitakkia mulle, mutta niinkun aina on käynyt, ei tälläkään kertaa napannut..
Se alkokin mulle manaamaan, että miksen heti vaan tilaa kun löydän jonkun mieleisen, vaan sitten myöhemmin alan kiukkuaan kun ei oo enää tiettyä väriä tai kokoa jäljellä. Ihan hyvä kysymys, sitten valitan kun jäädyn tonne ulos :D

Äsken kuitenkin innostuin taas selaileen nettikauppoja, ja pistin heti tilaukseen yhden ihanuuden!
Ja pakko ehkä myöntää, että ostoskoriin ihan vahingossa pomppas vähän muutakin kun se takki.. ;)
Seuraavaks käytiin hakeen mun tavarat kämpiltä ja nokka kohti Killinkoskea! Ruoveden kautta hakemassa vähän herkkuja illaks, ja nyt on ihana olla taas kotona.

Mua oottikin kotona H&Mltä tullut paketti, joka sisälsi tälläsiä ihanuuksia! :)



Mun mielestä aivan ylisöpöt "uggit"! Tykkään hirmusesti näistä matalavartisista, mutta just nää oli jotenkin ihanat kun ei ollut ihan vaan tylsät peruskenkulit :)



 

Ehkä mun uus lempparipaita! Niin lämmin ja rento päällä!


Palmikkosukkahousut, jollaset mun on pitänyt jo kauan hankkia, mutta tulipahan vihdoin ostettua :)


Ja alusvaatteita...

Mulle on luvassa siis tämmönen rentoutumisviikonloppu, ei stressiä mistään, voi vaan oikeesti rauhassa hölläillä ja mm. nukkua univelat pois! Mmmm meee like!
Nyt aattelin kääriytyä peiton sisään, ja alkaa tuijotteleen telkkaria, mukana tietty leffaeväät ;)


Joten mun puolesta siis hyvät viikonloput kaikille!! :)




You’re a shooting star I see

A vision of ecstasy
When you hold me, I’m alive
We’re like diamonds in the sky


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti